Pages

02 December 2010

"SHOW YOUR TEETH BABY!” CONTEST 2010!

Saya kembali lagi kali ini dengan entry contest dari Harlinda…keterujaan saya menyertai contest ni bukannya apa…sebab saya adalah pengikut setia blog yang amat berguna ni…info2 dan entry2 yang diberikan amat2lah membantu saya menjalani kehidupan saya sebagai ibu yang bekerja…tak caya??? Try2la jenguk….anda pasti bersetuju dengan saya…


Okla…takmau ngomel panjang2….layanzzzz………..


Nama penuh saya: Nur Irdina Binti Masykur

D.O.B dan umur saya: 26 Oktober 2009/ 1 tahun 1 bulan

Hobby saya: tengok haiwan, main remote control & tekan2 henpon umi saya… ;)

Gigi saya: 4 batang di atas (kt tengah2 jarang....hihi), 2 batang kat bawah…


Kawan2 yang lain, jomla join contest ni bersama2 saya… cepat…contest ni tutup pada 3 Dis 2010….nak tau lebih lanjut, sila layari   http://www.harlindahalim.com/show-your-teeth-baby-contest-2010/





1 comment: