Pages

08 August 2014

Misi Menebus Masa

Ye ye, saya tau...takde siapa pun baca blog ni sebenarnya...dah tu, kenapa nak update? Saje nak habiskan masa kengkunun bz la tu...kannnn???

Huhuhuhu....tak....ada sebab kenapa saya update...ofcoz bukan sesaje. Nantila, bila dah stabil nanti saya akan bagitau kenapa...

Hmmm...hari ni baby AF saya dah berusia 49 hari...maknanya saya baru je 5 hari habis berpantang...maknanya juga, raya kali ni saya dalam tempoh berpantang dan tak berjalan ke mana-mana pun...maksud tak berjalan tu adalah tak bertandang raya ke rumah saudara mara...saya cuma balik kampung rumah mak dan mak mertua sahaja...

Cukup intro untuk comeback kali ni...banyak lagi yang nak saya coretkan....kisah raya...berpantang...pengalaman bersalin...dan macam-macam lagi tentang hidup saya...jumpa nanti....daaa....


ID: 882032





Saya Mommy Chot pengedar sah produk semulajadi Shaklee.
ID: 882032
Whatsapp/SMS/Tel: 012-2765116

No comments:

Post a Comment